Fredag = bröllop imorgon

Jo ni hörde rätt jag ska alltså på bröllop imorgon så jag har packat och tagit fram klänningen och massa sånt just nu. Ska snart börja måla naglarna och fixa dom och så.  Ska lägga mig tidigt ikväll för klockan ringer klockan 8 imorgon och då ska jag duscha och sminka mig sedan vid 10 ska jag till min moster och hon ska fixa håret på mig . Vid 11 åker jag hem till älsklingen byter om där och sånt och sedan åker vi till hotellet och lämnar våra grejer där och sen kl där vi i kyrkan då bröllopet börjar! Så jag får höra av mig på söndagen någon gång Och se till att bloggningen blir bättre! Jag hoppas ni får en bra helg, jag ska iallafall försöka haha nejdå (skämta).. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0