Jobbet avslutad, nu träning

Jag och Sofia sitter och planerar våran träning och ger varandra tipser om olika bakelser och andra små roliga saker. 
När vi är klar med detta blir det på med tränings grejerna och sen ut och springa och köra intervaller och sedan bär det av mot gymmet! Jag kommer uppdatera er mer om träningen vad vi körde och så när jag kommer hem.  Kanske kan tipsa lite om vad vi har kommit fram till beroende på om det är bra grejer att tipsa om. Nej nu ska vi ut och köra slut på oss själva, hoppas ni gör likadant!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ha bra tips på träning och mat.. Har du lust att skriva lite mer om det?

2013-04-16 @ 11:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0