Tips mot flottigt hår

Jag har faktiskt testat detta och det funkar på mig!! 
 
Du tar 1,5 msk bakpulver 
sen tar du så mycke schampo som du brukar ta i en skål och blandar detta, och sen gnuggar in det i håret lite extra låt sitta i en minut kanske och skölj med varmt vatten och när du har fått ut allt schampo sköljer du med kallt vatten för att stänga hårporerna i hårbotten. 
 
Jag använder mig också utav torr schampo som finns att köpa nästan vart som helst jag får utav min moster eftersom hon är frisör, men testa med bakpulvret om du inte har torr schampo. Funkade alldeles utmärkt på mig. Skriv gärna hur det reagerade på ditt hår och hur resultatet blev! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0