Fredag - 8 dagar kvar

Det känns absolut inte som fredag idag.. Ledig i 3 dagar nu går trista och onsta ledig 5 dagar! Förstår ni vad jag njuter? 
 
Passet på gymmet gick faktiskt bra, bättre än förväntat faktiskt :) imorgon blir det ut och springa så fort jag vaknat. Vid 16.54 tar jag och älskling tåget mot stan och ska gå på bio. Va länge sen vi gick på bio. Vilken film och så. Får ni se imorgon ( Hehe ) ... Imorgon är det exakt en vecka kvar tills jag står den 11e maj med åldern som 18 åring.. Känns sjukt bra! 
 
Om jag ska va ärlig?!? Så ligger jag i sängen väntandes på att få somna.. Då tänker säkert ni, nu? Redan? Ja faktiskt är så sjukt seg och otroligt trött.. Så då kan jag väl ändå passa på att somna i tid ikväll och komma upp hyfsat tidigt imorgon.. Har ni tränat något idag? Eller blir det ett pass imorgon? 
nu säger jag faktiskt godnatt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0