Går dagen och idag - 6 dagar kvar

Bion igår va riktigt bra faktiskt, bättre än förväntat liksom. Jag är dock inte så förtjust i action men denna va spännande så kunde inte släppa blicken på skärmen en sekund typ... Efter filmen när vi kom hem till mig så körde pappa hem oss till erik åt sen middag och somnade någon timme efter. Vakna av ett underbart väder, jag och erik låg på baksidan och försökte få lite färg på våra bleka kroppar.. Haha, när jag kom hem har jag bara tagit det lugnt  man  blir rätt trött efter en hel dag i solen.. 
 
Imorgon väntas ett arm/axel pass för mig och efter det ska jag ligga och pressa ännu mer i solen. Skulle bli varmare imorgon, denna vecka blir bra tillslut :)..  Nu ska jag tvätta ansiktet och smörja in den, borsta tänderna och sen sova i stort sätt.. Skönt med bara två skoldagar denna vecka :).. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0