Måndag - 13 maj

Det är skönt att vara 18 när man kan klicka hem sina egna grejer när man vill, ha klickat hem kläder och presenter, återstår att fixa en ram och en present till, sen är det klart!! I veckan ska jag även fixa nytt bank kort (visa kort) och sen fixa nytt gymkort också. 
 
Blev tyvärr ingen träning idag för mig, vakna med huvudvärk och ont i halsen vilket sög ordentligt.. Jag hoppas jag kan ta mig till gymmet imorgon när jag har slutat. För vill verkligen träna, känner liksom sug efter att få svettas och göra av med energi! Måste också fixa tränings schema idag och även kost schemat jag inte har blivit klart än. Tror jag tar och sätter mig med detta efter att ha varit ute på en promenad med hundarna! 
 
Jag ska bli bättre med att ta bilder på saker och ting också, även försöka blogga bättre och mer! Kom gärna med förslag , blir roligare för mig liksom.
 
kom på att jag måste köpa stativ och en fjärrkontroll till min systemkanera så bilderna blir bättre! Jaja får fixa detta sen, nu måste jag ge hundarna mat och gå ut med dom! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0