Mycket på gång

Nu på torsdag - fredag blir det stor städning här hemma och hämta bord och stolar.. Eftersom jag fyller år på lördag så blir vi lite folk här hemma. Och nästa helg ska jag på min pojkväns kusins konfirmation och sen kanske vidare till hans nästa kusin som fyllt år. Så det händer grejer hela tiden i stort sätt!! Sen skola och träning också för den delen.
 
 Tycker det är skönt att jag har kommit igång med träningen igen, jag känner mig så nöjd när jag har gjort ett pass, så ska verkligen få träningen till en vana nu också! Och dessutom äta bättre och nyttigare för den delen! Även fast jag tycker det är svårt och att mitt sötsug tar över helt, så innerst inne vill jag ba få bort det och äta nyttigt!! 
Jag ska försöka peppa mig så ofta som det går nu och bli så mycket bättre. Jag förstår egentligen inte varför jag inte äter frukt istället för godis? Frukt är så mycket godare?? Ja det är sånna tankeställare jag ställer mig ibland. 
Det är bra att det börjar bli varmt nu också, tappar matlusten helt då, så äter inte alls lika mycket. Tycker det är as bra enligt mig haha.. 
 
Nej jag ska inte uppehålla er något mer med detta inlägg. Ni får ha en bra kväll och skoldag imorgon.. Börjar halv 8 slutar 1 sen gym. Så ser min dag ut för mig än så länge. Ni får ha det så grymt!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0