Tisdag - 14 maj

Blev gymmet igår trotts allt, kände för att komma iväg. Min dag igår va inte speciellt bra, ibland förstår jag inte på människor som bara  tänker på sig själva, igår lärde jag mig vilka jag litar på och inte och vilka som är mina vänner! 
Tagit paus från lite grejer också för den delen.. 
 
tisdag - började med att jag försov mig, vakande 20 över 8 av Eriks sms.. Va väl ren tur att han sms då! Dagen flöt på erik kom förbi efter skolan och jag drog iväg och gymmade när han drog, vart hårt och skönt axel/arm pass ser framemot imorgon med träningsvärk "inte direkt" men men.. Imorgon väntas ett konditionspass tror jag!! Måste fixa mitt jävla tränings schema någon gång. Får sätta mig med den imorgon efter gympasset. Jag hoppas ni har haft en mysig regndag ;) 
nu ska jag iallafall ta och sova Med mitt sexiga ben whoppa ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0